Wednesday, November 12, 2008

Sekadar luahan


salam pembuka bicara...di sini aku nak luahkan perkara yang menyakitkan hati aku....
ade seorang sahabat ni...aku tau de budak yang banyak ilmu agama...banyak perubahan yang die cube nak buat pada diri de..sejak die cube nak berubah aku tak taula nape jadi makin teruk...boleh ke de bagi tau kat somebody tak elok tuk putuskan sahabat but pada masa yang sama de kata de tak nak bersahabat ngn kwan de samapai bile2..tu ke perubahan yang de cube buat...aku tau kawan2 kami tu...agak gila2..bagi aku nak tegur tak salah but kena pada gaya supaya orang boleh terima n pada yang sama teguran tak sia2...aku tak kisah kalau de nak kutuk aku atau citer yang buruk2 pasal aku..aku pun dah malas nak ambil tau pasal de...bile aku cube buat baik org pijak...betul cakap kawan aku ni...jangan terlalu baik ngn orang nnti kite yang kena balik..dah banyk kali aku kena...da tak larat lagi...end

No comments: